Puzzle Puzzle Haba, Labirintul magic, 6luni+

Puzzle Haba, Labirintul magic, 6luni+

Puzzle Haba, Labirintul magic, 6luni+
Puzzle Haba, Labirintul magic, 6luni+ Puzzle Haba, Labirintul magic, 6luni+ image 1 Puzzle Haba, Labirintul magic, 6luni+ image 2 Puzzle Haba, Labirintul magic, 6luni+ image 3
Indisponibil
SKU: 301886
BRAND: HABA
Greutate: 0.00 kg
39.59 RON

Indisponibil

Pretul include TVA
Livrare 3-5 zile lucratoare
Contacteaza-ne: 0755.092.553
14 zile drept de retur
Taxe livrare 20 RON/comanda*

 * Taxa de transport este 20 lei (TVA inclus) pentru pachete cu o greutate de pana la 10 kg, pentru pachetele ce depasesc aceasta greutate veti plati in plus 0.90 Ron (TVA inclus) pentru fiecare kg.


Descriere Puzzle Haba, Labirintul magic, 6luni+

Puzzle Haba, Labirintul magic, 6luni+

Pentru a putea lua comoara de langa marele spiridus trebuie sa descopere calea corecta prin pestera misterioasa. Insa harta a fost rupta in mai multe bucati. Cine este rapid si descopera combinatiile corecte astfel incat sa rearanjeze corect harta nu se va rataci si va descoperi comori.

Continut: 30 carti cu carare, 12 carti de repartizare, 12 carti cu comori, 1 set de instructiuni

Recomandare de varsta: 6-99 ani

Material: lemn, carton

Tipul jocului:  joc de plasare, puzzle

Greutatea produsului: 121g

Numar de jucatori: 2-4 persoane

Durata jocului: 10-15 minute

Avertisment! Nu lasati la indemana copiilor sub 3 ani din cauza elementelor mici ce prezinta risc de sufocare.

INSTRUCTIUNI:

Un joc de plasare pentru 2-4 jucatori cu varste cuprinse intre 6 si 99 ani.

Autori: Joyce Johnson & Karen Hanke

Ilustratii: Thies Schwarz

Durata jocului: 10-15 minute

Continut: 30 carti cu carare, 12 carti de repartizare, 12 carti cu comori, 1 set de instructiuni

Ideea jocului: Marele si puternicul spiridus pazeste miile de comori ce se gasesc in pestera lui. Pentru a putea lua din comoara spiridusului, hotii trebuie sa descopere calea corecta prin pestera misterioasa. Insa nu este ceva simplu de facut. Harta comorii a fost rupta in bucati. Ajuta hotii sa aseze harta corect. Cine este rapid si descopera combinatiile corecte astfel incat sa rearanjeze corect harta nu se va rataci si va descoperi comori.

Pregatirea jocului:  Amesteca cele 30 de carti cu segmente de carare si aseaza-le cu fata in jos in centrul mesei. Se amesteca si cartile de repartizare si se lasa cu fata in jos langa jucator.

Aranjeaza cartile cu comori (una mai putin decat numarul de jucatori) langa fiecare jucator in centrul mesei. Asigura-te ca acestea indica:

4 jucatori = 3 carti cu comori care indica 1, 2 si trei comori

3 jucatori = 2 carti cu comori care indica 1 si 2 comori

2 jucatori = 1 carte cu comori care indica 1 comoara

Aseaza cartile ramase intr-o gramada, pentru a le folosi ulterior.

Cum se joaca: Jocul se desfasoara in sensul acelor de ceas, in mai multe runde. Cel mai tanar jucator arunca primul zarul.

Ce apare pe zar?

  • Numerele 3, 4 sau 5? Fiecare jucator extrage carti cu carare in functie de numarul care a aparut pe zar si le aseaza in fata lui cu fata in jos.
  • Spiridusul? Intoarce prima carte din gramada de carti de repartizare si aseaz-o pe masa astfel incat sa o vada si ceilalti jucatori. Fiecare jucator extrage numarul de carti cu carare care este indicat pe carte.

 

Toti jucatorii intorc cartile cu carare in acelasi timp. Fiecare jucator incearca sa le aranjeze cat mai repede astfel incat cararea sa continue de la carte la carte.

Reguli importante:

  • Cartile trebuie sa se potriveasca intre ele (vezi fig de la pag. 1)
  • Daca spiridusul apare pe zar cartile trebuie aranjate exact cum este aratat pe cartea de repartizare (vezi fig pag 1). Pot fi mai multe posibilitati de continuare a drumului.
  • Daca drumurile nu pot fi aranjate corect, poti inlocui cartile cu unele noi, din gramada de carti de pe masa.

 

Harta a fost reintregita corect.

Primul jucator care aranjeaza corect cartile primeste cartea care are mai multe comori. Al doilea jucator ia urmatoarea carte si tot asa pana cand nu mai sunt carti cu comori in centrul mesei. Jucatorul cel mai lent, nu primeste nimic.

Verificati impreuna daca harta a fost asezata corect:

  • Cine a asezat corect, ramane cu cartea cu comori
  • Daca un jucator a gresit, trebuie sa aseze cartea in mijlocul mesei.

Jucatorul care nu a primit nimic prima oara primeste acum cartile cu comori care au fost puse pe masa. Poate alege o carte chiar daca a terminat de aranjat cartile cu segmente de drum.

Finalul unei runde: toate cartile cu segmente de carare sunt colectate si asezate intr-o gramada cu fata in jos. O noua runda incepe. Este randul urmatorului jucator sa arunce cu zarul.

Finalul jocului: jocul se termina  dupa 4 runde. Fiecare jucator numara comoara de pe cartile cu comori. Cine a strans cele mai multe comori castiga jocul. Daca sunt jucatori care au acelasi numar de comori atunci castiga toti.


Puzzle Haba, Dragoni si cavaleri

Indisponibil

Puzzle Haba, Dragoni si cavaleri


59.99RON
Indisponibil
Puzzle Haba, Labirintul magic, 6luni+

Indisponibil

Puzzle Haba, Labirintul magic, 6luni+


39.59RON
Indisponibil